Irina’s Weblog

3/7/2007

¬печатлени€ от ¬арна

Filed under: Daily,Humor — Izida @ 9:21 am

ѕокрай WebTech 2007 ми остана достатъчно време, колкото да пообикол€ ¬арна в прохладните 2 вечери, но недостатъчно, за да пробвам плажа. » все пак тр€бва да отбележа, че ¬арна н€ма нищо общо с представите, които си б€х изградила за този град.

Ќа първо м€сто – стори ми се доста по-малък от колкото очаквах. јвтобусни линии с неособено дълги маршрути, н€маше натоварени спирки. ¬ъв всеки автобус – кондуктор както и в ѕловдив. Ќо за 4-5 пътувани€, за които ползвах рейсове, присъствах на 2 скандала между кондуктор и пътник. » двата пъти понеже пътниците се правеха на ударени и разсе€ни в желанието си да си спест€т 60-те стотинки.

¬торо – още на първата пешеходна пътека осъзнах колко сме обучили шофьорите в —офи€! “ези във ¬арна карат така ориенталски, че се сетих за една стати€ в списание ќдисей за  айро – град, в който с€каш н€ма правила за движение по пътищата! ѕътеката с€каш беше препоръка, майки търчаха с колички по зебрите – €вно дресирани да се държат като тревопасни, дръзнали да стъп€т на територи€та на хищници. ќще в първи€ ни час във ¬арна, на едно кръстовище група програмисти си пресичахме мирно и кротко на зелено, на обозначена пешеходна пътека (не че е задължително да е означена по закон).  огато пред краката на Ћъчо, който беше най-отпред, профуча завиваща нал€во кола. “ой извика €досано по посока на шофьора. “ъкмо б€хме преминали успешно на отсрещни€ тротоар, когато чухме как шофьора удари спирачки. ѕосле включи на задна и застана върху пътеката така, че да е до нас. «апочна да ни крещи що не сме спр€ли, какво искаме и тем подобни. Ќе се стърп€х да му об€сн€, че е време да си преговори правилника и че н€ма да му отстъп€ предимството си. ѕоследва заплаха от негова страна – щ€л да слезе да ни бие, като украс€ваше думите си с недвусмислени жестикулации. “ук последва бурна дружна реакци€, а аз лично си спомн€м, че го заплаших с  ј“ като по-компетентни от мен кой е с предимство. “ръгна си. » ние продължихме към “ехнически€, доста учудени от случката.
ѕо-късно при пресичане на приморски€ булевард, забележете, пред спр€л на кръстовището  ј“-аджи€, един камион и един автомобил все пак минаха пред нас като ни накараха да чакаме по средата на пътеката! ѕак се сещам с умиление за четворната пешеходна пътека в ямбол! ¬место това обаче във ¬арна имат червени пешеходни пътеки!

ќсвен това ¬арна е град на хил€дите кафенета, ресторанти и кръчми – на всеки ъгъл, че и по н€колко! —€каш ц€лото население работи само в тази сфера. »нтересно е и незачитането на търговските марки. «а нула време попаднах на н€колко интересни табели, които очевидно копират известни емблеми :

ѕица Ѕънди

≈стествено вс€какви прилики с логото на Pizza hut са напълно случайни.

N 5

≈й, Jack Daniel’s, вие що крадете дизайни, а?!

 олкото до интересни табели, попаднах на още н€колко :
подстригване на слонове
¬ случай, че се чудите къде да подстрижете сво€ разчорлен домашен слон. »ли може би табелата е малко поостар€ла – от времената на мамутите, които за разлика от днешните слонове може би биха имали полза от фризьор…

кой е виновен за рака
Ќе, това не е меню на ресторант, предлагащо вина и морски деликатеси. Ќито семинар на тема къде е скрита вината за по€вата на рака. (Ќапомн€ ми едни листове, които б€ха разлепени из —офи€. ќтдалеч се забел€зваха само два реда с едри букви, глас€щи съответно “Ѕ≈«ѕЋј“Ќ»” и “”¬–≈∆ƒјЌ»я”. —лед известно време ги промениха и вече ставаше по-забележимо, че за безплатни протези за хора с увреждани€). “ова е сцена “–аковина”.

» една много интересна и “на м€сто” реклама – снимано в ћорската градина :
детско влакче и реклама на водка

детско влакче и реклама на водка
“ова се казва с поглед в бъдещето – само така, водка —елект! “р€бва от рано да се възпитава бъдещото поколение пи€чи.

» за финал – един морски пейзаж:
тръба се излива в морето
Ќад тръбата на плажа се намираше н€какъв бар. „ак му се чуд€ на човека на снимката – как изобщо му се влиза в морето до това нещо?

37 Comments »

  1. ћоите впечатлини€ от ¬арна са абсолютно същитете. » аз б€х изнанадан от размера на града и неспазването на пешеходните пътеки. ∆алко, че не си снимала табелата за неправилно паркиране “зоната се контролира от техническо средство “ѕа€к””. ¬ъпреки това, хората във ¬арна са много по усмихнтати и любезни от —офийските душевноболни.

    Comment by —вилен — 3/7/2007 @ 9:59 am

  2. јма си ми оплюла града, не е истина рЯЩБ

    —ега, че ¬арна е по-малка от —офи€ или ѕловдив спор н€ма. јма че не е и с размерите на Ўумен, също си е в€рно. Ќ€кои линиии са къси. Ќе ви се е налагало да правите преход от √алата (част от не€ се вижда на най-долната снимка, отвъд върха на носа е) до ¬иница, от јпсарухово до “ополи или пък от ¬ладиславово до ѕочивка, примерно. “ръбата на плажа не е отходна тръба, между другото. »маме тъпи реклами, не спор€. ј на бас, че не са особен варненски ендемит?

     олкото до правилата за улично движение и червените пешеходни пътеки – подписвам се с две ръце под коментарите ти. ѕоложението вече е просто кошмарно и тотално оплескано. “о ко по пешеходните пътеки – те те гон€т по тротоара ако могат да пте пречукат, гадовете:( јко си пресичаш на зелено, тр€бва да подтичваш, щото точно тогава н€кой е решил да завива и изобщо не му пука, че ще те качи на предни€ си капак. ј това за червените пешеходни пътеки и кръвта на пешеходците – та€ глупост € родиха миналата година и мо€т коментар беше точно същи€. Ќадолу към √ръцката махала пътеките са сини и се будалках, че това е така щото там живе€т хора с по-аристократичен произход.

    јма се пак…  ак можа така да ми оплюеш града, толкова ли не можаха да ви заведат на н€кое хубаво м€сто, че да ви оправ€т впечалтението?! :’-(

    Comment by Marfa — 3/7/2007 @ 11:21 am

  3. ƒа, верно е, че н€махме варненец с нас да ни насочи. Ќо посетихме морската градина и мога да кажа, че там ми хареса – изглежда добре поддържана. —амо ме притесн€ват строежите – май и там нещата излизат извън контрол… както по ц€лото черноморие! » посетихме планетариума – а ако слънцето не стане б€ло джудже след посоченото време, ще идем да си искаме парите рЯШЙ

    » пешеходната зона в центъра ми хареса! ћакар че имаше прекалено много кучета, дори и за човек като мен, който принципно не се притесн€ва от т€х.

    P.S. ≈йй, как ме е €д, че съм изпуснала “аристократичните” пешеходни пътеки :))

    Comment by Izida — 3/7/2007 @ 12:22 pm

  4. јз б€х по същото време във ¬арна, но за July Morning.
    »наче – следващи€ път като се ходи от bgdev във ¬арна, може да ви поразведа тук-там рЯЩВ

    Comment by «латин — 3/7/2007 @ 2:39 pm

  5. ј и още нещо – да обърна внимание какви б€ха номерата на т.нар. “ориенталски” шофьори?
    ƒоста често започват с буква “—”

    Comment by «латин — 3/7/2007 @ 2:40 pm

  6. ≈два ли във ¬арна само софи€нци са с коли по улиците на града! “ова беше толкова повсеместно, че просто н€ма как да се отдаде на конкретна група шофьори, различна от местната.

    Comment by Izida — 3/7/2007 @ 2:42 pm

  7. ј, не са софийските шофьори, които се държат като прасета в грахова нива по шосетата! ѕовечето са с местни номера, н€ма какво да се лъжем. јз например съм се убедила, че на пешеходна пътека в 99% от случаите спират най-вече чужденци, по-малко българи, ама не-варненци, а самите варненци почти не спират. јма то за идиотите границите и градската принадлежност не са пречка, таквоа говедо и на тротинетка да го качиш пак ще намери начин да предизвика хаос по пътищата. ўот тези от  ј“ просто ще гледат в другата посока… рЯЩБ

    Comment by Marfa — 3/7/2007 @ 3:07 pm

  8. ≈, и на мен ми стана мъчничко, че ¬арна ти е направила толкова лошо първо впечатление… рЯЩБ —ледващи€ път като идваш, обади се на н€кого да те разведе и да ти покаже и хубавите страни. Ќе отричам, че си има и доста кусури, ама нима в —офи€ н€ма. јз какво да кажа, като на втората крачка извън хотела в —офи€, една циганка посегна да ми краде портмонето от чантата, а пък в автобуса стана скандал заради една пътна чанта…
     олкото до заведени€та – нима това е недостатък?  ъде ще похапват и попийват хил€дите туристи, които идват тук иначе, все пак ¬арна е курортен град. » не, не работи ц€лото население в тази сфера. рЯЩВ

    Comment by Keit — 3/7/2007 @ 3:44 pm

  9. ћай тр€бва да се реванширам на ¬арна и да събера подобни бисери и в —офи€, и в ѕловдив. ћай за родни€ ѕловдив вече имам понатрупани, тр€бва само да ги изнамер€ по CD-тата.

    »наче – не бъркайте остри€ ми хумор с недоволство. Ќапротив – много се забавл€вах! ј и една от любимите ми вериги за хранене е Happy, творение на ¬арна.  ато реклама ще допълн€, че Ћъчо чак сега разбра, че това не е интернационална компани€ рЯЩВ “ова говори много за качеството на услугата.

    ≈, само това за пътеките не мога да преглътна. Ќо … см€там, че ще вие, варненци, ще ги дресирате с времето!

    Comment by Izida — 3/7/2007 @ 3:48 pm

  10. Ќе е нарочно, но току що ми изпратиха ето това – записи от камери за наблюдение в —офи€ – http://www.spetrov.com/video/weird/streets-of-sofia. Ќаправо ми се изправи косата…

    «а пътеките – споделете малко опит как да ги дресираме, а? рЯШЙ

    Comment by Keit — 3/7/2007 @ 3:56 pm

  11. ѕредупреждавам, че горната връзка съдържа на моменти доста брутално клипче… ƒа, гледах го вчера – добра тема за размисъл. «ащото за разлика от западните филми, тук виждаш ужасните катастрофи на фона на познати обекти като ÷”ћ, ќрлов мост, ÷ариградско шосе и т.н.

    »наче за дресиране – прегледай темите в раздела “Zebra”. Ќо обикновено не пропускам да потропам по стъклата на спрелите на пътеката шофьори, както и да навикам профучаващите пред краката ми.

    —поред мен основното е да се вдига шум – да се прав€т забележки посто€нно, докато и на дебелокожите идиоти , незнайно (или знайно?) как изкарали книжки, им писне и решат, че е по-лесно да спазват правилата.

    Ќо това важи и към пешеходците – не веднъж Ћъчо е правел забележка на преминаващи погрешно, особено като са с деца (учат и т€х, а и ги застрашават). јз също съм правила забележки на пешеходци.
    ≈дна колежка ми сподели как в √ермани€ тръгнала да пресича на червено и била освиркана €ко от всички наоколо.  оето € накарало никога повече да не помисли да пресече така в тази страна.

    Comment by Izida — 3/7/2007 @ 4:06 pm

  12. ≈, как всички варненци се засегнахте на тема ¬арна.. ¬сичко си е самата истина, може би леко попресилена, но не забрав€йте – свикнали сте и сте пристрастни. ƒа не казвам как миналата седмица ми идеше да наруга€ един румънски шофьор – спр€л наши€ пред пешеходната пътека и не ще да продължи, преди да премина рЯШЙ јма ха, мамалигар с мамалигар, той какво си мисли, че ще го чакам ц€л ден ли рЯШЙ рЯШЙ » »зида си е пристрастна към ѕловдив и —офи€, нормално е. јко сега тръгна да изреждам кусурите на изброените градове, понеже съм жив€ла и в трите, ще скочат и пловдивчани, и софи€нци рЯЩВ
    јз пък мога само да мрънкам, че т€ не се обади, че ще идва рЯШЙ

    Comment by Pocu — 3/7/2007 @ 4:26 pm

  13. ћарф, споко, на мен ¬арна ми е любими€ от по-големите бг градове рЯЩВ —трахотна пешеходна зона, много зеленина, прекрасни кафета и барчета по скритите улици, ресторанти с отлична кухн€, свежест заради морски€ бриз… какво повече да пожелае човек.

    ј по отношение на шофьорите и простоти€та им: имам н€колко червени раници/чанти и като тръгна да пресичам ги размахвам като мини-светофар. ”станових, че действа! Ўофьорите задължително намал€ват и ми прав€т път. Ќа по-отвратителните пон€кога крещ€ заплахи, размахвам юмрук и като ц€ло се стара€ да изглеждам наистина агресивно (макар че май не ми се получава много-много). ÷елта е да създадеш впечатление на човек, който може да им прасне едно паве в предното стъкло без да му мигне окото. »ли да извади оръжие и направо да стрел€. —амо от насилие разбират, копелетата с копелета.

    Comment by јнтони€ — 3/7/2007 @ 4:40 pm

  14. ¬инаги се чувствам комфортно във ¬арна! «а първи път € посетих през 2001 г. и от тогава не пропускам вс€ка година по 2-3 пъти да се отби€. √ол€мо густо.
    ≈динствени€т пречещ недостатък е, че през зимата много люто духа. ј, и че е далеч от ѕловдив. рЯЩВ

    Comment by Maistora — 3/7/2007 @ 7:50 pm

  15. […] €досах с остри€ си хумор варненци днес! ѕроклинали са ме, проклинали са ме, та […]

    Pingback by Irina’s Weblog » ¬арненци, варненци — 3/7/2007 @ 7:55 pm

  16. ј нещо хубаво да кажеш? ќбикновено очерците тр€бва да са безпристрастни… или поне обективни..

    Comment by Ќиколай  убарелов — 4/7/2007 @ 10:04 am

  17. ћерси, јнтони€ рЯЩВ ћи има си ми кусури града, ама не е чак такова, каквото излезе от туй описание: н€кво градче, бъкано с капанчета със смешни надписи, а в тези капанчета работи ц€лото население, когато не е заето да кара идиотски по улиците рЯШХ ј иначе – за зеленината, за хубавите местенца, за бриза – добре, че беше јнтони€! ћерси рЯЩВ

    Comment by Marfa — 4/7/2007 @ 10:18 am

  18. @Ќиколай  убарелов,
    тази тема не е очерк, нито гони обективност. ƒори е сложена в категори€ “Humor” на блога ми, което говори достатъчно за намерени€та ми при писането й.

    » още нещо – варненци, замислете се н€маше ли да се посмеете на описаното ако б€х спестила името на града? рЯЩВ

    Comment by Izida — 4/7/2007 @ 10:31 am

  19. Ѕе едно е да е безадресно, ама така, както е… ƒе да знам, много насериозно вземам нещата напоследък, ма не ми е смешно рЯШХ

    Comment by Marfa — 4/7/2007 @ 11:55 am

  20. «апочвам да се питам – защо всички ние сме така докачливи като стане дума за нападки към градове, а изобщо не се €досваме като критиките са насочени към ц€лата държава?

    —игурна съм, че горното важи и за мен.

    Comment by Izida — 4/7/2007 @ 11:58 am

  21. јз не мисл€, че горе хората се €досват.

    ѕо-скоро признават това, което си написала. » казват “птю, €зък, че не усп€хме да те заведем да видиш и хубавите части на ¬арна”.

    ¬ъпреки, че аз съм от доста често критикуващите (отстрани) Ѕългари€, всеки път като стане на дума лошо за не€, ми докрив€ва. ƒокрив€ва ми и когато тр€бва да го напиша сами€ аз. ƒокрив€ва ми, когато чета. ј напоследък изпитвам разрушителната страст да чета български новини.

    »стината боли, »ра. «атова.

    Comment by ƒончо — 4/7/2007 @ 3:38 pm

  22. […] ≈то и н€кой връзки, които съм посетил в последствиe на ”еб“ех 2007 : devbg.org :: bgdev.org :: catalystframework.org :: rubyonrails.org :: symfony-project.com/ :: jquery.com :: symfony-on-action-presentation :: ∆урналът на —ви :: коментар :: впечатлени€ от ¬арна […]

    Pingback by Martian » Blog Archive » ”еб“ех 2007 — 5/7/2007 @ 3:11 pm

  23. Ќ€ма да се поддадат на дресировка копчетата гадни. —тарото поколение все още н е измр€ло добре. Ќад€вам се да поизмре идните години или да поизчезне, за да могат нашите деца да се радват на спокоен живот, където всеки може да пресича улиците без да се изнерв€ за дни напред.

    Comment by Martian — 5/7/2007 @ 3:28 pm

  24. “ук щеше да има един коментар от подписал се като Bo човек.  азвам “щеше да има”, защото това е мо€ личен сайт и аз н€ма да допусна н€кой да си позвол€ва да ме обижда!

    ¬се пак ще публикувам тук частта от коментара, ко€то “става” :

    ≈ може ли такова стадно поведение?! ≈дин като каже: Ушофьорите във ¬арна са сел€ниФ и следва вълна от високо вдигнати ръце: Уƒа, да така е! —мърт, смърт на копелетата! Ћинч!ФЕ Убее, беееФ.
    “олкова ли не можете да разберете, че е въпрос на възпитание от страна на сто€щи€ зад волана?  аква е връзката с ¬арна нейните забележителности и дух?

    јми да така е. ¬ъв всеки един град, (повтар€м √–јƒ, а не ямбол) с бързи темпове на развитие хората бързат и има натоварен трафик. ѕредтстав€м си € как е се влачила по пътеката ведно със себеподобните си. » се сещам за онзи виц дето два охлюва ограбили костенурката и когато € питали как стана всичко т€ отвърнала бавно: УЌ-е-з-наамЕ.всиичко стаана тооолкова бърррззоооФ. ƒруг е въпроса, че по правилника, който т€ споменава ≤ Упешеходецът е длъжен да пресече бързо, без да спира или да се бави умишлено на пешеходната пътекаФ
     олкото до заведени€та само припомн€м на знаещите, че тук има клубове като Xtravaganzza (on the beach), A lounge (on the beach), 4as pik (on the beach) за чалгарите и че само на 18 км. е к-с У«латни п€съциФ, където всичко е пешеходни зони, море и слънце, ама кой да отиде до там? Ќали ”еб тех-а е по-важен? “а оттам си намираме еднаквомислещи, с които да плюем после по блоговете, докато си седим в лишените от O2 стаи, а живота си препуска около нас.. јртур Ўопенхауер (слабо известна сред IT средите личност)казва, че Уако в една гол€ма тълпа от хора се срещнат двама глупаци, те ще бъдат безкрайно доволни, че най-накра€ са намерили един разумен човек.Ф

    ј сега и малко от мен – хич не ми пука какво е твоето мнение за мен, ама хич! Ќо факта, че така си се обидил, че да ме обиждаш на тема засто€лост и целулит (е разсм€ ме от сърце, сериозно! само това ли можа да измислиш?? рЯЩВ ) говори достатъчно за това, че съм засегнала една болезнена тема за града – трафика.  олкото до самите обидите – не ме мисли, грижа се за себе си рЯЩВ » да – ”еб“ех е поводът да отида в този град, не баровете и дискотеките. ¬ случай че не знаеш, в градовете има и събити€ различни от клубни вечери и концерти. ¬ъпрос на приоритети! “ака че хич н€ма да ме впечатлиш с избро€ване на “велики” заведени€.

     олкото до пресичането – не ме мисли, пъргава съм (нищо, че съм програмист). —амо че за да премина бързо по пътеката първо н€кой тр€бва да ми позволи да стъп€ на не€! Ќ€кой, както казваш ти, с култура и възпитание. Ќещо, което си мисл€ липсва и на теб щом си позвол€ваш да ръсиш обиди по хората и то в собствените им сайтове. ќсвен това никъде в закона не се казва, че пешеходците тр€бва да бързат! ѕише следното :

    „л. 113 (1) ѕри пресичане на платното за
    движение пешеходците са длъжни да преминават по пешеходните пътеки при спазване
    на следните правила:

    2. да не удължават ненужно път€ и времето за пресичане, както и да не спират
    без необходимост на платното за движение;

    “ака че н€ма да хукна да тичам по пътеката, съжал€вам рЯЩВ

    Comment by Izida — 6/7/2007 @ 11:08 am

  25. […] ми за впечатлени€та ми от ¬арна предизвика много емоции. Ќе, че беше неочаквано – то е […]

    Pingback by Irina’s Weblog » ∆алба до  омиси€та за защита на потребителите — 6/7/2007 @ 2:32 pm

  26. ѕореднита пловдивска комплексарщина :)) ’ора,хора ,просто не може да се видите коко сте дребнави и злобни.–оден съм в —офи€,живе€ там 33 год родителите ми и те ,техните също и к’во ?! —офи€ в момента е мизери€,еманаци€ на простащината ,парвенютата и хората с комплекси.“» като ѕловдив е √–јƒЏ“ рЯЩВ ,какво прочее правиш в —офи€ ?! “ри -3- седмици б€х във ¬арна.¬сичко това ,което го пишете в постовете може да е създадено от хора ,които не зна€т как да си прекарват времето ,освен пред компа,н€мат много при€тели ,хора подтиснати и обременени ,озлобени,гледащи във вс€ко едно нещо да намер€т лошата страна,успокочвайки се ,че “гроздето е кисело”.¬арна в момента е най-проспериращи€ град в Ѕългари€ или поне се очертава да е така.¬арна е с население над 500 000 -шефа на кат е мнг добър познат :),данните оттам- колко над никой не може да каже,но и според н€кои хора в общината е ок.550 000 -650 000.както и да е.ѕоразходете се ,вижте красотата,а не да снимате табели и надписи,затвърждавайки гореспоменатите изводи.јз лично си купих апартамент във ¬арна-това беше и една от целите на посещението ми там- и съм много доволен от факта.“ова в момента е най-красиви€ и жизнен град в Ѕългари€.за съжаление и най-скъпи€,но така поне ще се предпаз€ от такива като вас:).Ѕеше ми при€тно да сподел€ това.Ѕлагодар€!

    Comment by ј« — 4/8/2007 @ 6:20 am

  27. @ј«: ћоето уважение, но като е толкова хубав град ¬арна, защо ми е позволил да направ€ всички тези снимки? рЯЩВ ƒа се нахвърл€те срещу мен е като да убиете пратеника! ¬место да ми се сърдите, че съм публикувала това, защо не разчистите града си?

    » беше много трудно да съзреш красотата, ко€то ти е препречена от камари строителни отломки, купчини пръст и камиони, багери… ќсновното ми впечатление от ¬арна е, че се е “продала” на туристите! »зглежда с пари може всичко да се направи – включително да строиш на плажа, в морската градина, да препречиш тротоарите с маси до краен предел. «а съжаление, така е не само с ¬арна – в ц€ла Ѕългари€. Ќо факта, че ¬арна е трети€ по големина град все пак прави всички тези гледки още повече и по-концентрирани.

    ѕ.—. Ѕлагодар€ за безплатната (и непоискана) психологическа консултаци€! —амо дето си пропуснал да прегледаш фотогалери€та ми преди да говориш какво прав€ в свободното си време и колко при€тели имам рЯШЙ » като съм толкова злобна и обременена, какво правиш в мо€ блог? рЯШЙ

    Comment by Izida — 4/8/2007 @ 11:16 am

  28. –аковината е емблематична за ¬арна и там се прав€т много при€тни концерти през л€тото, използвайки хладината на парка. јз не съм от ¬арна, но съм жив€ла там и никак не ми стана при€тно като прочетох с какво свързваш програмата и. “ези, които отпечатват листовките, да се замисл€т. «нам, че пари н€ма, ама…
    ѕѕ: Ќе се сърди на реакци€та на ¬арненци, ама наистина злобно си € описала.

    Comment by “еа — 6/8/2007 @ 2:35 pm

  29. ј защо не направиш една страница с косурите на тво€ град?! “ова че си критична или критичен нз, но мисл€, че н€маш право да критикуваш даден град. ўом не ти харесва града, ами има едно лесно не идвай повече тука. ѕък и кой град не е с комари купчини пръст и т.н. “ака че като ще нареждаш така поне нареди още градове защо само варна? била си тук и край е еми погледни и сво€ град бас хващам че и там е мръсно …

    Comment by lizard_girl — 10/1/2008 @ 3:30 pm

  30. » защо точно, lizard_girl, да н€мам право да критикувам даден град?! ¬се пак живеем в страна, в ко€то свободата на словото ни е гарантирана. ј жителите на града имат право да приемат забележките в случай, че искат да направ€т града си по-гостоприемен за гости.

    ћежду другото не представ€ш варненци като особено гостоприемни рЯШЙ

    Comment by Izida — 10/1/2008 @ 3:57 pm

  31. „естно казано малко пресилено ми се струва написаното, макар че гол€ма част от него е »—“»Ќј.

    Ќапълно съм съгласен с коментара за шофьорите. —амо дето не споменаваш един проблем – първо ¬арна отдавна вече е по-гол€м град от ѕловдив (може да не е по статистика, но фактите са си факти – в града със сигурност има поне два пъти повече жители отколкото са официално регистирани). — тези темпове на развитие е нормално трафика да има проблем след като инфраструктурата не е съобразена с натоварването. ‘акт е, че напоследък се подобри положението, както е факт, че и още много има да се направи. ƒруг проблем е, че в този трафик има много недостатъчно добре подготвени шофьори (приход€щи от по-малки градове или просто едвам издрапали за книжка или дори некадърни). Ќќ ѕј   ј«¬јћ – —Џ√Ћј—≈Ќ —Џћ.

    —ъщо така съм съгласен за мръсоти€та в морето. ƒон€къде приемам сравнението с логото на Pizza Hut. „eстно казано от години не съм се качвал в обществен транспорт в града, за което не съжал€вам… ƒотук обаче със справедливите забележки!!!

    ¬сичко останало си е чист проба избиване на комлекси. —ъжал€вам ама така ми звучи. ќтносно рекламата върху влакчето в морската – доколкото си спомн€м точно в ѕловдив са най-големите фирми, занимаващи се с реклама върху автомобили… и след като огромна част от тези реклами са на цигари и алкохол по същата логика следва да приемем, че ц€лата разруха в държавата тръгва от ѕловдив (защото децата ги гледат да се движат по улицата).

    ƒа се присмива човек на сцена “–аковина” е направо жалко – самодейни състави или детски групи изнас€т представлени€ – може да не е най-доброто възможно, но н€кой да им се присмива … много зле говори за него.

    —ъжал€вам за това, че об€виха ¬арна за най-нещо си там… мен това не ме интересува и определено аз виждам много проблеми в този град… много повече от описаните. Ќо след като тук са посочени не само проблеми, а се търс€т поводи за за€ждане следва очевадни€т извод, че н€кой избива комплекси.

    » последно – във всеки град, Ќ≈ —јћќ в Ѕългари€, могат да се намер€т хил€ди проблеми стига да ги търсиш. “олкова по-зле за този, който не се стреми да вижда положителните страни, а търси отрицателните.

    Comment by EnDeR — 18/2/2008 @ 8:47 pm

  32. EnDeR, –аковина не е име на самодеен състав, нито детска група. ј на сцена! Ќегодувам срещу дизайна на плаката им, не срещу дейността им. —амата аз съм участвала в детска школа като малка.

     олкото до ѕловдив – отраснала съм там, така че ми е трудно да вид€ повечето недостатъци предполагам. “ова не значи, че ако ми ги посочат бих ги отхвърлила. ”важавам “свежи€ поглед” на хората, които могат да вид€т отстрани нещата, които за мен са ежедневие.

    Comment by Izida — 18/2/2008 @ 9:34 pm

  33.  акто вече казах има факти с които съм на 150% съгласен… но все пак мисл€ че малко попрекали…

    —амо мога да ти пожела€ да виждаш навс€къде хубавите неща – така живота става по-при€тен рЯШЙ

    @}->–

    рЯЩВ

    Comment by EnDeR — 18/2/2008 @ 11:27 pm

  34. ƒизайнът на афиша на “–аковина”-та е същи€т. «а съжаление правенето на афиши днешно време е изкуство само за конкурсни и други такива представителни участи€. ƒори гигантите в тази област във ¬арна – “—талкер”, нищо не предлагат. »наче днес – 2 май 2008-а – минах покрай “–аковина”-та, където духови€т оркестър на ћузикалното училище откри сезона с обновена програма. —емпло, но става.  олкото до пътни€ трафик и културата на шофьорите, мнозина от други градове в страната казват, че тук наистина е ужасно. ј аз мисл€, че е повече въпрос на кофти вълна (като контра-заместител на т.нар. зелена вълна), въпрос на “сърфиране”, аз съм пешеходец и имам опит. Ќо през л€тото наистина е ад.

    Comment by варненче — 1/5/2008 @ 1:41 pm

  35. ћалеее, разпали фитила.  ак можа да направиш грешката да напишеш нещо лошо за ¬арна? “и знаеш ли, че ако отидеш пак във ¬арна, лично  ирил …орданов ще те линчува, а варненци ще те замер€т с камани. «апомни че пред варненец никога нищо лошо за града им. “ой е перфектен, той е на-големи€т, мина ѕловдив, гони —офи€, там всичко е най – културата, туризма, индустри€та, инфраструктурата, икономиката. ћного обичам да чета такива постове. ј после да се наслаждавам на пушещи, зачервени и бесни варненци, които вместо да се замисл€т дали аджеба н€ма нещо в€рно в написаното, започват да тракат нервно с пръсти по клавиатурата, псувайки неистово автора на темата. рЯЩВ ¬арненец = фанатик, шувинист и грандоман. ѕоздрави на всички гагаузи. рЯЩВ ѕредлагам вече Ѕългари€ да се казва √агаузи€, със столица ¬арна. ≈й тогава вече ще мир€сат те€ лудите фанатици и ще престанат да повтар€т че са най и ще спрат да бълват п€на и да си избиват комплкесите, породени от мръсоти€та, гнусоти€та и сел€ни€та в ко€то живе€т, защото вече наистина ще са Ќј…!

    Comment by Ќаско — 14/5/2008 @ 7:02 pm

  36. ахахах така си е трафикът е ужасен признавам си… има задръствани€ и наистина много малко хора спират на пешеходните пътеки.. много ги псувам като не спират по пътеките, имаше и н€колко надъхани да ме би€т ама н€маше да им е много весело… keit аз ще ти дам пример със мен… кат вид€ н€ко€ кола ко€то е по-далеч (на около 15-20 м от мен) стъпвам на пешеходната пътека и върв€ бавно… шанс н€ма как да не спре щото ако не спре лошо за него… ама предполагам не е само във ¬арна ужасен трафика… в други големи градове пак си е така.. и не мога да разбера защо всички ги е ударила мани€та да търс€т кусурите на ¬арна… в€рно има си ги не отричам… но си има и много добри страни… гледайте си в собствената чини€ а не в чини€та на съседа… е казал народа.. за табелата на bundy-то че кво като е крадено логото.. да не е 1-то и единствено откраднато? ѕредполагам ако н€кой тръгне да търси кусурите на ѕловдив (примерно) всички от ѕловдив ще скочат на бунт ми нормално е … ама какво да се прави – никой не е идеален… ако ми посочите един идеален град без абсолютно нито един кусур в Ѕългари€ пък камо ли в света, тогава ще се съглас€. Ќе забрав€йте създадени сме по образ и подобие на бог и не сме идеални така че не може всеки град да е перфектен…

    Comment by philipin3ca — 14/5/2008 @ 9:54 pm

  37. ¬арна не е перфектен град особенно ако н€ма кой да те разведе ,но неможе да бъде сравнена по абсолютно никакъв начин със “—офи€”.ѕари да ми дават не бих жив€л в —офи€.

    Comment by nevermind — 29/5/2008 @ 2:07 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

пїњ